9 head viisi uute klientide meelitamiseks väikeettevõtte poole

Kas selle aasta üks resolutsioonidest oli suurendada oma kliendibaasi? Siin on 9 läbiproovitud nõuannet, mis aitavad teil rohkem kliente meelitada.

1. Pakkuge uutele klientidele allahindlusi ja soodustusi

 

Tarbijad otsivad tänapäeval endiselt väärtust ja pakkumisi. Meelitage neid oma ettevõttesse, pakkudes sissejuhatavaid allahindlusi, või hankige eripakkumisi, näiteks ostke 2-saad-1-poole hinnaga või tasuta kingituste pakkimine esimese kolme ostu jaoks. Sellised soodsad tehingud võivad meelitada uusi kliente, kes on kaalunud teiega äritegemist, kuid vajasid motivatsiooni, et oma ostuharjumusi tegelikult muuta. Seejärel jälgige, mida nad ostavad ja millised pakkumised nad on lunastanud, et saaksite neid paremini sihtida tulevaste turundussõnumitega, mis kinnitavad nende lojaalsust.

2. Küsi soovitusi

 

Kui olete saavutanud kliendi lojaalsuse, kasutage seda enda jaoks, paludes neil suunata uute klientide poole. Praegused kliendid on üks parimaid uute klientide allikaid. Kuid te ei saa olla passiivne ja oodata, kuni nad teie ettevõttesse kolleege, sõpru ja perekonda toovad. Selle asemel võtke juhtimine enda kätte ja looge süsteemne lähenemisviis, et aktiivselt oma rahulolevatelt klientidelt viiteid küsida.

Saatke järelmeilid, et veenduda, et kliendid on oma ostudega rahul, ja järgige seejärel järgmist meilisõnumit küsivat meili.

3. Võtke vanade klientidega uuesti ühendust

 

Minge tagasi oma vanade klientide kontaktide juurde kes pole teiega mõnda aega äri teinud. Looge selleks korrapärane ajakava (näiteks kord kvartalis) ja valige kliendid, keda pole kuue kuu jooksul näinud. Pöörduge nende poole e-posti, otseposti, teksti või telefoni teel sõnumiga „Me igatseme teid”, pakkudes teatud tüüpi pakkumisi või pakkumisi, kui nad tagasi tulevad.

4. Võrk

 

Pole paremat viisi bränditeadlikkuse tõstmiseks kui uute inimestega tutvumine, neile ütlemine, kes te olete ja mida teete. Liituge oma ametiühingu, kohaliku kaubanduskoja ja võrgustike organisatsioonidega. Käige Meetupi üritustel. Kui teil on kohalik ettevõte, võib isegi PTA koosolekutel käimine olla hea võrgustumisvõimalus. Lähenege võrgu loomisele jaotisega „Kuidas ma saan teid aidata?” suhtumine, selle asemel et mõelda: “Mis see minu jaoks on?”

5. Uuendage oma veebilehte

 

Veebiotsing on peamine viis, kuidas nii tarbijad kui ka B2B ostjad uusi ettevõtteid leiavad. See tähendab, et teie veebisait peab rasket ülesannet tegema, et kliendid teid leiaksid. Vaadake üle oma otsingumootori turunduse ja otsingumootorite optimeerimise taktikad ja võtted, sealhulgas veenduge, et teie sait oleks mobiilisõbralik.

Isegi teie saidi kujundus muudab asja. Liiga palju graafikat võib teie saidi laadimiskiirust aeglustada. Kui teil pole ettevõttesiseseid teadmisi, palgake abiks veebisaidi kujundamise ettevõte ja / või SEO-ekspert.

6. Tehke koostööd teiste ettevõtetega

 

Koostöö ettevõtetega, kellel on sarnane kliendibaas, kuid kes pole otseselt konkurentsivõimelised, ja strateegia loomine, kuidas saaksite üksteise klientidele turundada uue ettevõtte juhtimist, on nutikas viis uute klientide ligimeelitamiseks, kulutamata varandust. Näiteks kui müüte imikutooteid, oleks suurepärane koostöö rasedus- ja sünnitusriideid müüva ettevõttega.

7. Turundage oma teadmisi

 

Oma tööstusharu asjatundlikkust demonstreerides saate huvi äratada, mis aitab teil nii uusi kliente ligi meelitada kui ka olemasolevast kliendibaasist rohkem äri saada. Vabatahtlik tegevus tööstuspaneelidel esinemiseks, veebiseminari või töötoa korraldamine, esinemine valdkonnaüritustel või rühmades, kuhu teie sihtkliendid kuuluvad, või haridustundide korraldamine on vaid mõned võimalused, kuidas potentsiaalsete uute klientide ja klientidega hea mulje jätta. See tehnika sobib eriti hästi B2B ettevõtete omanikele.

8. Osalege üritustel

 

Uuringud näitavad, et enamik inimesi soovib toetada kohalikke ja sõltumatuid ettevõtteid. Suurendage oma kogukonnas oma profiili, osaledes heategevusüritustel ja organisatsioonides. Sponsorige kohalikku lõbusõitu, korraldage puhkusemäng lastele mõeldud mänguasjadega või varustage oma linna väikese liiga meeskonda varustusega. Kõik see tõstab teie profiili, mis aitab meelitada uusi kliente.

 

9.  Võta sõber kaasa

 

See idee sarnaneb suunamistega, kuid eeldab klientide osalemist. Pakkuge pakkumisi “tooge sõber”, et teie püsikliendid tutvustaksid oma sõpradele ja kolleegidele teie ettevõtet. Näiteks võiks restoran pakkuda klientide ligimeelitamiseks eripakkumist “osta üks eine, saad teise ​​tasuta”.

Mõelge nendest strateegiatest kui stardiloendist. Lisage oma ideed. Peamine on alustada kohe nii, et kui järgmine aasta saabub, müüte juba laiendatud kliendibaasile.

 

 

 

mason

mason

WebWolf OÜ

Tule kirjuta meile 😊







    Shares