Kui oluline on responsive disain?

Tänapäeval on kasutaja teekond üle interneti keeruline. Inimesed hüppavad nutitelefonide, tahvelarvutite, sülearvutite, lauaarvutite, telerite ja isegi nutikellade kaudu veebi pääsevate seadmete vahel. Enim rahuldust pakkuva kasutuskogemuse pakkumiseks peate veenduma, et teie veebisait näeks igas vormis ja suuruses ekraanidel võrdselt hea välja. Sellepärast on oluline omada mobiilisõbralikku veebisaiti.

On tõsi, et suurem osa veebiliiklusest tuleb mobiilseadmetele, kuid töölauad on endiselt lähedal ja responsive disain aitab teil mõlemast maailmast maksimumi saada. See säilitab teie veebisaidi sisu terviklikkuse, kuid kohandab seda vastavalt seadmete eripäradele sobivaks renderdamiseks, muutes selle samal ajal kasutajasõbralikumaks.

Kuid mida responsive disain tegelikult tähendab?

Mis on responsive disain?

 

responsive kujundus paneb ühe veebisaidi kohanduma mis tahes ekraanisuurusega. See välistab vajaduse oma saidi kahe erineva versiooni loomiseks ja hooldamiseks ning seda on mobiilseadmetes sama lihtne kasutada kui tahvelarvutis ja lauaarvutis.

Responsive veebisait on loodud kohanduma ekraaniga, mida seda vaadatakse. Seetõttu tundub see igas mobiiltelefonis, tahvelarvutis ja töölaual uskumatu. Nii ei pea nutitelefoni või muu väikese ekraaniga seadme kasutamisel peidetud sisu kuvamiseks horisontaalselt kerima ega lehe suumimiseks topeltpuudutama. Paigutused muutuvad vastavalt ekraani suurusele ja kohanduvad parema nähtavuse tagamiseks.

 

Responsive vs Dual-veebilahendus

 

Kuigi responsive kujundus on osutunud tõhusaks strateegiaks, on paljudel ettevõtetel endiselt kaks saiti – nende peamine ja mobiilne versioon.

Kaheversioonilise lahenduse valimine tähendab aga seda, et peate haldama ja värskendama kahte eraldi veebisaiti. See maksab teile peaaegu kaks korda rohkem aega kui ka ressursse ning võib tekitada erinevaid probleeme ja tekitada segadust nii kasutajate kui ka otsingumootorite jaoks.

Siin on peamised põhjused, miks tundlik veebisait on parem kui olemasoleva mobiiliversiooni loomine:

  • Vähem aeganõudev
  • Värskendate ühte saiti
  • Optimeerite otsingumootorite jaoks mugav
  • Säästab laadimisaega (laaditakse 10 korda kiiremini kui mobiilisait)
  • Töötab tõhusalt erinevates seadmetes
  • Kõik lehed on pidevalt ligipääsetavad

Responsive disain muudab veebisaidid ka kasutajasõbralikumaks, kuna klientidel on nendega lihtsam kasutada. Eraldi töölaua- ja mobiiliversioonide olemasolu muudab need protsessid keerulisemaks ja nagu mainitud, võib põhjustada segadust. See võib külastajad eemale juhtida ja panna nad valima probleemideta ja kasutajasõbralike veebisaitidega konkurente.

Mobiilseadmete esmane indekseerimise eelis

 

Responsive disain muudab teie veebisaidi koheselt mobiilisõbralikuks. Nagu me teame, on Google’i esimene mobiilindeksimine viimastel aastatel veebi järk-järgult üle võtnud ja on nüüd saamas standardiks. See tähendab, et Google indekseerib ainult orgaanilise otsingu tulemustes veebisaidi mobiiliversiooni sisu.

Kuna tundlikud veebisaidid vastavad värskenduse nõuetele, pole muudatusi vaja. See on üks põhjus, miks Google soovitab kasutada iseseisvat mobiiliversiooni kasutades automaatselt reageerivat veebisaiti.

Teine põhjus on see, et tundlikel saitidel on üks URL ja sarnane HTML, mis muudab Google’il sisu indekseerimise lihtsamaks.

Kuidas responsive disain toimib?

 

Veebisaidi responsiviks muutmiseks peate lisama olemasolevale saidile täiendava koodi. See annab juhised ja toimivusparameetrid muudatuste käivitamiseks ning paigutuste sujuvaks muutmiseks. Nii serveeritakse veebisaidi sama versiooni kasutajatele erinevates seadmetes, parema nähtavuse tagamiseks muudetakse ja korrastatakse ainult sisu.

Näiteks loodi nii, et Google’i leht Teave näeks välja, kui seda vaadata töölaual ja nutitelefonis.

Kui loote uut veebisaiti ja soovite seda kohandada, on soovitatav lähtuda kõigepealt mobiiltelefonist. See tähendab, et peaksite seadistama originaalsed paigutused väikesele ekraanile et see näeks hea välja ja kui olete kujunduse lõpetanud, peaksite lisama meta vaateava sildi, CSS-i meediumipäringud ja katkestuspunktid, et seda suures plaanis suurendada.

WordPressi kasutajad peaksid olema kindlal poolel, kuna on suur võimalus, et teie teema on juba responsive. Seda saate kontrollida, testides oma veebisaiti erinevates seadmetes või lihtsalt proovides Google’i mobiilisõbralikkuse testi. Kui leiate, et teie teema pole tundlik, peaksite selle muutma ajakohasemaks. See parandab teie veebisaidi üldist kasutuskogemust ja aitab teil parandada orgaaniliste otsingumootorite tulemuste asetust.
Responsive  disaini eelised
Tundlik disain pakub kasutajatele paremat mobiilset kasutuskogemust ja parandab lehtede üldist kasutuskogemust.

Kui teie sait ei reageeri, võite eemale juhtida 4,32 miljardit veebikasutajat, kes eelistavad oma nutitelefonides Internetti sirvida. Nii kaotate tulu ja jääte konkurentidest maha. Mitte ainult see, vaid ka responsive disain on põhimõtteliselt muutumas üheks nõudmiseks SERP-ide tipptasemel.

 

Parem kasutuskogemus

 

Responsive disainil on jõud teie kasutuskogemuse parandamiseks olenemata sellest, kas teie veebisaidi külastajad kasutavad töölauda, ​​nutitelefoni või tahvelarvutit.

Nagu juba mainitud, laadivad responsive veebisaidid korraliku optimeerimise korral palju kiiremini kui tavaline mobiiliversioon. Google’i analüüsi põhjal, mis põhineb mitmel lehelaadimise uuringul, võivad viivitused märkimisväärselt mõjutada kasutajate rahulolu ning panna nad lahkuma ja enam mitte kunagi tagasi pöörduma. Tulemused kehtivad nii tuttavate kui ka võõraste lehtede kohta. See tähendab, et aeglane veebisait võib maksta lisaks uutele klientidele ka olemasolevatele klientidele.

Veebivara optimeerimine paremaks välja nägemiseks ja kiiremaks laadimiseks muudab selle külastajate jaoks tervitatavamaks ja pakub parimat kogemust. Ja kui inimestel on teie saidi suhtes positiivne tunne, on see suurem tõenäosus naasta.

Teine hea põhjus kasutajakogemuse üle mõelda on see, et Core Web Vitals mõjutab praegu järjestamist. See tähendab, et kui kasutaja otsingu eesmärgile vastab mitu sarnase sisuga lehte, kuvab otsingumootori algoritm tulemustes kiirema ja paremini optimeeritud lehe.

Vähem kulutusi

Nagu mainitud, tähendab responsive veebisaidi valimine kahe versiooni asemel pigem seda, et teil on hooldamiseks ja värskendamiseks ainult üks veebisait. See säästab teie aega ja raha, mida saate investeerida oma veebisaidi ühe versiooni veelgi paremaks ja tõhusamaks muutmisse.

 

Lihtsamad SEO

SEO-d on lihtsam rakendada ja hooldada koos tundliku veebisaidiga, kuna peate koostama ja jälgima ainult ühte kampaaniat. Kui teil on eraldiseisev mobiilisait, peate korraldama kaks eraldi kampaaniat ja investeerima kahekordselt.

Responsive veebisait võimaldab teil investeerida rohkem aega märksõnade ja konkurentide uuringutesse ning võimaldab teil oma jõupingutused oma paremusjärjestuse parandamiseks suunata.

 

Paindlikkus

Responsive disain annab teile kõige lihtsama ja kättesaadavama viisi uusimate seadmete toetamiseks. Ekraani kuju ja suurus muutuvad aja jooksul ja keegi ei tea, kuidas nad tulevikus välja näevad. Tundliku veebisaidi puhul ei pea te muretsema selle pärast, mis edasi saab, ja kujundage oma sait ümber kõigi uute trendikate vidinate jaoks turul.

Responsive veebisaidid on täpselt nagu vesi. Neid saab suurendada või vähendada, et need sobiksid kõige paremini ekraanidega, millel neid vaadatakse. See tähendab, et kuna seadmed arenevad erineva ekraanisuurusega, erinevalt sellest, mida oleme varem näinud, on tundlikud saidid alati valmis vastama uutele standarditele ja pakkuma endiselt parimat kogemust.

 

Rohkem külastajaid ja müüki

Tipptasemel mobiilisõbraliku veebisaidi olemasolu ja rahuldav kasutuskogemus hoiab külastajaid t ja annab neile rohkem põhjusi, miks püsida lehel.

Lisaks kasvab veebipoodide trend pidevalt ja praegu teeb 54% kogu maailma veebipopulatsioonidest veebipoode mobiilseadme kaudu. Kui teie veebisait on optimeeritud nende vajaduste rahuldamiseks ja pakub mobiilsete probleemideta kasutuskogemust, on tõenäoline, et nad teevad ostu ja tulevad tagasi.

Responsive veebisait mitte ainult suurendada teie müüki, vaid muudab teie sisu jagatavamaks ja toob seeläbi veelgi rohkem potentsiaalseid kliente. Tänapäeval veedavad inimesed sotsiaalmeedia platvormidel keskmiselt 145 minutit päevas ja suurema osa sellest sirvimisest teevad nad oma telefonides. Aeglane ja aegunud ilmega veebisait võib kahjustada teie mainet ja panna kõik need külastajad teie usaldusväärsuses kahtlema.

 

Kokkuvõte

Responsive kujundus võimaldab teie veebisaidi sisul vabalt liikuda kogu ekraani eraldusvõime ja suurusega ning muudab selle kõigi seadmete jaoks suurepäraseks. See muudab ka tarbetuks oma veebisaidi erinevate versioonide haldamise mobiilseadmete ja töölaua jaoks ning säästab teie aega, ressursse ja jõupingutusi.

Kaasaegse välimusega, mobiilisõbralik ja kiire veebisait on teie ettevõtte kasvatamise ja uute klientide ligimeelitamise eeltingimus. See muudab teie kohaloleku veebis kindlamaks ja näitab, et olete klientide jaoks usaldusväärsem.

Muidugi on suurepärase välimusega ja hästi optimeeritud veebisaidi olemasolu alles algus.

mason

mason

WebWolf OÜ

Tule kirjuta meile 😊







    Shares