Miks on SEO oluline?

SEO on ettevõtluse jaoks oluline, kuna pakub organisatsioonidele nähtavust, mida neil on vaja digitaalsel ajastul klientide ligimeelitamiseks. 81 protsenti klientidest ja 94% B2B ostjatest teevad enne ostu sooritamist veebis otsinguid, nii et kaubamärgid, kellel pole tugevat veebipõhist kohalolekut, jäävad konkurentidest maha.

Tugev SEO strateegia võimaldab brändidel positsioneerida oma veebisait ja nende sisu asjakohaste märksõnade jaoks SERP-idel, et nad saaksid potentsiaalsete klientide tähelepanu äratada ja tuua neid oma müügilehtrisse. Alustage Webwolfi abil oluliste märksõnade strateegiat.

 

Mis on SEO?

 

SEO kirjeldab strateegiat, mida kaubamärgid kasutavad, et muuta nende sisu otsingumootoritele atraktiivsemaks. Selle kanali kaudu saitidele navigeerivaid külastajaid nimetatakse orgaaniliseks liikluseks või SEO liikluseks. Hästi väljatöötatud SEO strateegia hõlmab nii lehe kui ka lehe välist SEO-d.

Lehe SEO jaoks hõlmab see väärtuslike märksõnadega seotud sisu tootmist ja seejärel sisu optimeerimist, et otsingumootori ämblikud teaksid, mis sisu hõlmab. See tähendab tähelepanu pööramist pealkirja siltidele, alt-siltidele, metakirjeldustele, URL-ile ja märksõnade paigutusele.

Leheküljevälise SEO puhul lingib sisu ka sobiva sisuga nii veebisaidil kui ka väljaspool seda. Kaubamärgid peavad välja töötama strateegiad, et meelitada backlingi liikluse ja paremusjärjestuse suurendamiseks. Saate seda saavutada, reklaamides sisu erinevatel platvormidel, näiteks külaliste postituste, sotsiaalmeedia või sisu levitamise kaudu.

 

Miks on SEO oluline?

 

SERP-il kuvatavate veebisaitide paremusjärjestuse määramisel võtab Google arvesse erinevaid tegureid. Nad soovivad leida sisu, mis on kasutaja päringu jaoks asjakohane, kuid mille puhul võib usaldada ka lugejale väärtuse pakkumist. Kui sisu on SERP-is kõrgelt hinnatud, on sellel klõpsude ja tähelepanu äratamiseks palju suurem võimalus kui madalamal asetatud sisul. Hinnanguliselt 30% klikkidest suunatakse SERP-i esimese positsiooni otsingutulemitesse, langedes kolmanda positsiooni järgi 12% -ni. Lehe alaosas saavad üheksas ja kümnes kohas olevad saidid ainult umbes 2% klikkidest.

Erinevus kõige kõrgema ja madalama asetusega saitide vahel näitab selgelt, et veebiklientide tähelepanu soovivad kaubamärgid peavad oma paremusjärjestust parandama. Digitaalsest ökosüsteemist on kiiresti saamas pea kõigi ettevõtete müügilehtede oluline osa. 2016. aastal tehti esmakordselt veebist rohkem oste kui kauplustes (United Parcel Service Inc). Pea pooled jaemüüjatest ütlevad ka, et klientidele meeldib veebis uurida, isegi kui nad lõpuks poest ostavad. Kaubamärgid peavad pöörama tähelepanu SEO-le, et tagada, et nende klientide nähtavuse osakaal ei väheneks.

SEO-st on saanud ettevõtete online-edu kriitiline komponent. Need, kes soovivad veenduda, et nende organisatsioonidel on tugev kohalolek ja kes on valmis kaasama tänapäevaseid kliente, peavad investeerima SEO õppimisse.

mason

mason

WebWolf OÜ

Tule kirjuta meile 😊







    Shares